艾薇兒Avril Lavigne-InnocenceAvril Lavigne-InnocenceWaking up I see that everything is ok睜開雙眼 我發現 一切如期上演The first time in my life and now it\'s so great我的生活從未如此美好呈現Slowing down I look around and I am so amazed放慢腳步環顧四面 我感到驚艷I 酒店工作think about the little things that make life great那些讓生活美好的細節我開始看見I wouldn\'t change a thing about it我不會讓它改變This is the best feeling這感覺毫無缺陷This innocence is brilliant這份純真 如此迷人I hope that it will stay我希望它留存This moment is 婚禮顧問perfect完美的一瞬please don\'t go away請就此停頓I need you now現在是我需要你的時候And I\'ll hold on to it我會深深留住這感受don\'t you let it pass you by別讓它從你身邊溜走I found a place so safe not a single tear這片空間 很安全 我不再有淚眼The first 景觀設計time in my life and now it\'s so clear我的生活從未如此清晰呈現Feel calm I belong I\'m so happy here不再狂躁開始留戀 這是我的樂園It\'s so strong and now I let myself be sincere強烈的震撼現在我讓自己變得誠虔I wouldn\'t change a thing about it面膜我不會讓它改變This is the best feeling這感覺毫無缺陷This innocence is brilliant這份純真 如此迷人I hope that it will stay我希望它留存This moment is perfect完美的一瞬please don\'t go away請就此停頓I need you now現在是我需要你的時候And I\'ll hold on to it我會帛琉深深留住這感受don\'t you let it pass you by別讓它從你身邊溜走It\'s the state of bliss you think you\'re dreaming命運的眷顧讓你以為這是夢幻It\'s the happiness inside that you\'re feeling而你真切感到幸福的浸染It\'s so 術後面膜beautiful it makes you wanna cry如此美麗令你不禁淚眼潸然It\'s the state of bliss you think you\'re dreaming命運的眷顧讓你以為這是夢幻It\'s the happiness inside that you\'re feeling而你真切感到幸福的浸染It\'s so beautiful it makes 辦公室出租you wanna cry如此美麗令你不禁淚眼潸然It\'s so beautiful it makes you want to cry如此美麗令你不禁淚眼潸然This innocence is brilliant這份純真 如此燦爛it makes you want to cry令你不禁淚眼潸然This innocence is brilliance這份純真 如此珍貴please don\'t go away請酒店打工不要消退Cause I need you now因為現在是我需要你的時候And I\'ll hold on to it我會深深留住這感受don\'t you let it pass you by別讓它從你身邊溜走This innocence is brilliant這份純真 如此迷人I hope that it will stay我希望它留存This moment is perfect完美的一瞬烤肉食材please don\'t go away請就此停頓I need you now現在是我需要你的時候And I\'ll hold on to it我會深深留住這感受don\'t you let it pass you by別讓它從你身邊溜走 


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
濾桶 Plurk
YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ve81venegl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()